ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Lovekirikia η καλύτερη detective

Κι εγώ πείσμωσα , όχι σαν ζουζούνι ή σαν κάποιο άλλο ζώο μιας και που δεν είμαι κολλητή της Λέτας (nikol_n) μα σαν μάνα που κάποια άτομα χωρίς λόγο πείραξαν ένα ανήλικο κορίτσι (όχι ότι έχει σημασία το φύλλο) έχω νευριάσει με όλο αυτό το τσίρκο που στήθηκε από κάποια ανήλικα κορίτσια και ένα αγόρι.

Για να ξεκαθαρίσω κατ'αρχήν δεν έχω κάτι με την συγκεκριμένη τριάδα τις 2 από αυτές τις medolls τις είχα στην λίστα των φίλων μου κιόλας. Όμως όταν βλέπω ανήλικα παιδιά αντί να παίζουν να φέρονται έτσι ανώριμα (για να μην γράψω κάτι χειρότερο) μου βγαίνει αυθόρμητα να σταματήσω όλο αυτό το αίσχος. Μίλησα λοιπόν μέσω chat με τους 2 από τους 3 ..... ο ένας φαινόταν λογικός ή άλλη με ρώτησε αν πάω καλά. Έτσι αποφάσισα να ψάξω βαθύτερα και να αποδείξω τα ψέμματα τους. Κατάφερα μόνο να αποδείξω πως αν κάποιος θέλει να φτιάξει ένα ψεύτικο μήνυμα το μπορεί πανεύκολα. Ευτυχώς για καλή τύχη της Λέτας η κολλητή της Lovekirikia το έψαξε και ανακάλυψε τα ψέμματα τους. Παρακάτω παραθέτω την φωτογραφία .... απολαύστε την

Και η λεπτομέρεια που πρέπει να δείτε
Παιδιά ακούστε μια συμβουλή ... 
Ηρεμήστε και παίξτε ... έχουμε τόσα προβλήματα δεν θέλουμε κι άλλα.
Αν κάνετε έτσι σε ένα  ψηφιακό κόσμο τότε φαντάζομαι τι θα κάνετε στον πραγματικό .
Κρίμα, χάνετε ώρες διασκέδασης  για χαζομάρες !!!
Επίσης όλη αυτή η μόδα που ξεκίνησε με τους haters το θεωρώ ανήθικο. 
Η NefeliRockStar , η Katps552 και η rock4195 δεν πείραξαν κανέναν.

2 σχόλια:

  1. ti egine me thn lovekirkia?termatise ton logariasmo ths?gt phga nan thn episkefto kai den mporousa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω λεπτομέριες μα σίγουρα ο λογαριασμος εχει διαγραφει. ειτε απο την ιδια ειτε απο το σταρντολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή